-
Alışveriş sepetiniz boş!
STİL ROZET İmalatçı bir Firmadır tüm ürünler kendi imalatımızdır.
Özel siparişlerinizi veya Toplu siparişlerinizi info@stilrozet.com.tr ye veya 0546 676 52 53 WhatsApp hattımız ile bildirebilir, fiyat teklifi alabilirsiniz.
· Sitemizde
Beğendiğiniz Ürünleri stoklarımızda mevcuttur. Sepetinize Ekleyin ."Sepetim"
Ya da
"Hemen Al"
Butonunu Tıkladıktan Sonra
· Üye
Girişi Yaparak Veya Yeni Üyelik Oluşturarak Alışveriş Seçeneklerinden Birini
Tercih Edebilirsiniz.
· Üye
Girişi: E-Postanızı Ve Parolanızı Girdikten Sonra Giriş Butonuna
Tıklayarak Alışverişe Devam Edebilirsiniz.
· Yeni Üye:
Butonuna Tıklayarak Yeni Üyelik Oluşturabilirsiniz.
· Adres
Seçimi Ekranında Ürünün Teslim Edileceği Adresi Ve Fatura Adresini Belirleyin.
Ödeme Ekranından Ödeme Seçeneklerinden Birini Seçerek Gerekli Bilgileri
Girin.Kargo Seçeneklerinden Birini Seçiniz. Mesafeli Satış Sözleşmesini Okudum
İfadesini İşaretleyip Siparişinizi Tamamlayabilirsiniz.
· Ürünü
Satın Aldıktan Sonra Kredi Kartınızdan Ürün Bedeli Çekilerek, Ödeme İyzico
Banka Havuz Hesabında Güvenli Bir Şekilde Tutulur.
· Stok
ürünleri, Satıcı Ürünü Verilen Adrese Kargolar En Geç 2 İş Günü İçerisinde
Kargolar Ve Bilgilerini Sisteme Girer. Kargo Bilgilerine Profiliniz den
Ulaşabilir, Bu Bilgiler İle Kargonun Nerede Olduğumu Takibini Yapabilirsiniz.
· Mağaza
Belirttiği Tedarik Süresinde Ürünü Kargoya Verilmemişse Müşteri Üyelik
Sayfasına Girerek Satın Alma İşlemini İptal Edebilir. Bu Durumda Ürün Bedeli
Satın Alma İşleminin Yapıldığı Kredi Kartı Üzerinden Kesintisiz İadesi
Yapılacaktır.
· Teslim
Alınan Üründe Herhangi Bir Sorun Yok İse Ürünün Kargoya Verildiği
Tarihten İtibaren 5 İş Günü İçinde Müşterinin Ödemeye Onay Vermesi Gerekmektedir.
Bu Süre Zarfında Sipariş Onaylanmadığında, Sistem Siparişe Otomatik Olarak Onay
Verecektir.
· Teslim
Alınan Ürün, Kusurlu, Ayıplı Veya Anlatılandan Farklıysa Müşteri Satın Alınan
Ürünün İadesini, Üyelik Sayfasından Onay Sürecini Durdurup İade Sürecini
Başlatabilirsiniz.